مراحل درخواست دانش آموختگی و مدارک لازم جهت دریافت گواهینامه موقت پایان تحصیلات
1.درخواست دانش آموختگی در سیستم گلستان (پیشخوان خدمت) و تایید دانشجو، استاد راهنما، مدیر گروه، کمیته دانش آموختگی و معاون آموزشی دانشکده.
2.مراجعه به آموزش کل، اداره دانش آموختگان و بازکردن سیستم تسویه حساب توسط کارشناس مربوطه.
3.تکمیل کردن تسویه حساب دانشگاه (طبق گزارش 522 سیستم گلستان ).
4.تکمیل پرونده ی آموزشی. (در صورت ناقص بودن پرونده )
5.تحویل کپی شناسنامه، کـارت ملـی، 4 قطعه عکس( 3*4) جدید و تمام رخ ، تمبـر 1000 تـومـان، کپـی پـایـان خـدمت دوره ی ضـرورت (مخصوص آقایان ) به کارشناس فارغ التحصیلان
توضیح: دانشجویانی که مشمول خدمت سربازی می باشند بایستی فقط کپی شناسنامه و کارت ملی تحویل بدهند.
تذکرمهم : مدت زمان بررسی پرونده در اداره دانش آموختگان آموزش کل و ارائه گواهینامه موقت پایان تحصیلات3 روز بعد از پایان تسویه حساب و تکمیل پرونده دانشجو می باشد.
گواهینامه موقت فقط به شخص دانش آموخته و یا وکیل قانونی وی (باارائه وکالت محضری) تحویل داده می-شود.
جهت تهیه تمبر 1000 تومانی می توانید از دبیرخانه آموزش کل خریداری نمائید.